Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av emma - 20 augusti 2013 01:37

hej..

förlåt för mitt senaste utbrott, men ibland måste man :,]
meeeen nu ska jag dela med mig min dag!

bästavän jenni kom vid 1 och hämtade mig & challe. vi körde till bästa gamlefamo som fyller 94år på onsdag! skönt att se henne så pigg & glad :)
efteråt blev de ktown för lide shopping :) sen max där jag käka en cesarsallad, jätte god! den på donken smakar fan ingenting! ööööh! :0
efteråt hämta vi Stoffe sen stack vi till biltema :)

jag och jenni tonade mina bil rutor :)
måste avsluta de en annan påbörja ;)
första rutan vill jag inte kommentera, men andra rutan samt bakluckan blev jätte bra! inte en enda bubbla eller något. vi båda blev sjukt nöjda, första gången vi gjorde de :) annars har jag bara fått hålla å bli utskälld haha!
efteråt blev de skräckis... ööh, varför tittar man på de? för adrenalin-kicken? inte värt de :@ !!!

ikväll brann en bil utanför min lght.
må bilen vila i frid!

Malin hade inga nr på
mobilen, och vad gör jag då? jodå, skickar ego pic! :*

nu ska jag sussa, ny dag imon. eller?
natti, poss.

ps. blir glad över positiva kommentarer !
gillas skarpt :D

~ dina lakan är konfetti nu ska himlen bli vit.
allt du brände ner, låt det regna ner.
jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv. tralalala

Skapa flashcards