Alla inlägg under augusti 2013

Av emma - 14 augusti 2013 23:21

haaaaaaj :)

i måndags började jobbe veckan, dock skulle jag varit ledig imorgon men tog på mig extra.........

igår sov Emil här, jag va säkert helt borta imorse när han sa hejdå för minns inte mycket...
dock har han smittat mig för jag är sjukt ont i halsen :[ dumma..

ikväll va jag & challe oss famo å käkade kräftor å drack gott ;) älskar verkligen kräftor !! namnam ;D räkor å musslor oxå... men ja :D

nu ligger jag här själv, med piggy bredvid mig..
challe har stängt in paddan oss sig för han tror att dom två ska mysa.........

~ kan någon förklara för mig varför man taggar ca 20 st fb vänner på sina statusar man lägger ut på fb? challe blir alltid taggad, å jag har frågat 10 av dom som taggat men ingen vill svara mig :0
desperat efter svar......

godnatt

Av emma - 11 augusti 2013 23:53

tjääääääää !

läget?
med mig... sådär :]

i fredags blev de god dricka å fint sällskap med challe, Emil, jenni å Stoffe :).
igår va vi på 45 års fest för moster!
alltid lika trevligt :]
efteråt stack jag, challe, Emil & Anton till henny penny ! efteråt blev de Harrys. yääääy ! så synd om Emil.. säger varje gång vi festar ' brukar aldrig va såhär full, loooovar' han tvivlar på mig... oftast skrattar han å säger 'jaja'.. eh eh eh...
vet ni vad Emil sa om siggelina? :0
- hon har ögon i halva ansiktet..
stryk ska han ha! ;D

imon börjar jobbe veckan.. förra veckan skulle va slappe veckan, sluta ju med vak i tisdags, jobb som vanligt onsdag å torsdag, sen x-tra pass morgon i fredags... blö haha!
de positiva va att Emil kunde sova här, å tre nätter med han är guld :*
nu ligger jag här själv... ingen å babbla med! fast han är nog ganska trött på mitt babblande ibland.. även om han säger att han gillar de... mohaha :D

är de ett tecken på att paddan är lite för knubbig när kattställningen välter när han hoppar upp i den?? eller nej. kattställningen är för klen ! där har vi de :)

har bara 11 dagar kvar på min tjänst.. men vill att alla håller tummarna den 21e :DDDD

nu ska jag å bebisarna sussa!
natti :)

Av emma - 7 augusti 2013 00:28

hej..

riktigt irriterad, skrev ett långt inlägg osv så läggs de inte upp! SINNE!

tolka bilderna själva. kan säga att jag hjälpte till hemma igår på bonna landet, å att jag fick jobba extra imorse (om ni ej fattar ena smset)

saknar Emil inatt så nu ska jag sova!

seeeeeya

Av emma - 4 augusti 2013 01:17

hej :)

då va lördagens jobbekväll över, bara imon med sen väntas 'helg' :D
ligger i sängen å väntar på att Emil ska komma hem ifrån big slap, sjukt avis på han....
menmen...

haha sjukt skrattretande (ja nu ska jag klaga igen)
men vet en som alltid sa om sin kompis "han är bög". man bara jaha?! är de för å dölja er vänskap eller vad under tiden du va i ett förhållande med någon annan eller va?!
eftersom idag är ni "tillsammans"? stå för att du har killkompisar istället för å dra massa feta lögner om de.. PAAAALLLLAA :D

förresten, inte alla kattor som får sina leksaker dekorerade med mina silver armband.. mina fick ikväll :D
står för - tro, hopp & kärlek.
å de passar mina bebisar ;)

saknar mina småsyskon..

godnatt

Av emma - 2 augusti 2013 10:50

hej hej :]

i onsdags va jag hemma oss Emil å kolla film, mys :] när jag körde hem började jag sakna honom så han kom till mig :) vi spelade ps2 å myste som två spelnördar :D mähähähähäääää!?

igår körde jag hem till mammi å överraska henne, för hon fyller år idag. så GRATTIS min fina mamma, jag älskar dig!

igår blev de spel kväll med Emil, challe, jenni & Stoffe :D
myyyycket kul :)

nu ligger jag i sängen.. mensvärk som faaaen för er som vill veta..... ska upp å tvätta sen tagga inför jobbehelgen ;)


have fun.

(ps. anledningen till att jag å challe fått så fina miner på bilden är att challe hade mördat mig om han hade vetat att jag la ut originalet.. sen jag ser bara ut som en uppstoppad groda eller något...

å kolla rosen jag fick av Emil, såååååå fin! dock hängt den på torkning nu :D )
poss

Skapa flashcards