Alla inlägg den 3 september 2013

Av emma - 3 september 2013 02:00

här ligger jag i min ensamhet, med mina kattor å glor..
försökt sova i en timme nu,
sjukt drygt !!!!
tänkte blogga bara för det..

igår gick jag på helg efter en helgs arbete &

i lördags lämnade Erika oss i KVP, hon ska utforska sitt liv!
de gör du rätt i, själv är
man för feg för att utveckla sina vyer... lycka till <3
(sista dagen och självklart hittar vi på bus... eller ja, jag & Johanna är dom skyldige Erika)

blev systemet å wokhouse idag med jenni & stoffe..
handla lite gott inför lördag som kommer bli awesome!
(vet redan nu att jag kommer vara liiiiiiite vinglig)
men vafan, jag är UNG, SINGEL & siktar mot julafton..

hittade min studentklänning i källaren, för fin för att ligga där själv.. så tvättade den å testade den.
9kg lättare så tycker själv att den satt BÄTTRE ! och bäst ska den sitta om några veckor!!!
synd bara att den är genomskinlig i rumpestumpen...

nej nu orkar inte jag blogga mer för blev trött helt plötsligt......
seyaaaa!

~ if you don't mean it,
don't FUCKING say it !

Ovido - Quiz & Flashcards