Alla inlägg den 26 september 2013

Av emma - 26 september 2013 18:03

hej :)
idag kopplade jag kattorna, plocka upp famo sen for vi till veterinären.
Siggelina skulle kastreras å paddan skulle bara bli undersökt..
siggelina fick bara beröm, hon är en fin smal katt, perfekt vikt (vägde 2,7kg) och blank päls..
paddan fick bara negativt, han va överviktig, gräsen till fettma, (väger 5,2 kg) och skulle börja banta....
jaha.. jag tycker paddan är perfekt och siggelina är för smal...
men ja, dom mår iallafall bra :)

efteråt blev de fika med famo sen lämna vi cyklarna oss Stoffe.
ska ju cykla till och från finja nästa helg (party dax) så måste ju ha lyse på cykeln :D inte cyklat på 3 år så vi får la se...

igår satt jag i min ensamhet och käkade kvällsmat.. satt och tänkte för mig själv "fan vad det är tråkigt att äta själv, att bo själv, att sova själv.. ALLT ÄR TRÅKIGT ATT GÖRA SJÄLV !
så igår önska jag att jag hade en pojkvän vid min sida...
men den dagen vet vi inte när den kommer !

imon ska jag klippa mig, läskigt...
sen börjar jobbe helgen..
dock kräftskiva på lördag efter jobb sen utgång så jaaaaadå :D

nu ska jag stryka.. piggy sitter bredvid mig helt drogad....

poss

kanske inte så konstigt att jag är singel........

brist på annat igår bakade jag kakor som jag hitta på själv. goda !!

Ovido - Quiz & Flashcards