Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

~ gnälliga emma.

Av emma - 15 oktober 2013 21:26

heeeeeeeeeeeeej alla [:

 


detta blogg inlägget kommer bara bestå utav GNÄLL.

så läs inte efter denna raden om du redan stör dig på mig :)



låt se. jag ska börja gnälla om killar......

drar inte alla killar över en gräns nu så ni vet :)

MEN !

varför ställer vissa killar så jävla höga krav på tjejer?

jag menar, har ni sett er själva?

" du har för små bröst, ska du inte göra större?"

man ska göra läpp förstoring, för man SJÄLV vill.

då gnäller ni för det är fult och man ser för jävlig ut.

men tänk på alla bilder ni gillar på tjejer som viker ut sig på sidor, står å rövar bilar,

visar magen eller äcklar sig på foto och ni tycker dom är SNYGGA.

har ni tänkt på var dom har botox någonstans?

till och med i FITTAN säkert !

så varför gillar ni såna tjejer men så fort er egen tjej ska göra det så är det inte fint mer?

om en kille frågar "varför gör du inte sillikon i dina bröst?"

svara då "varför gör du inte sillikon i din K*K?"

för gör man brösten större måste snoppen passa in och det lär den inte göra om man

gör brösten större?

så frågar någon kille mig (kmr aldrig göra patt förstoring) om jag

inte ska operera mina bröst (vet att dom är små, men dom föddes jag med så ja)

så ska jag säga så !!!!! fattar ni!?

STORLEKEN RÄKNAS INTE !


OCH sen är jag trött på att killar kollar snett på vissa tjejer,

ljuger om vilka dom varit med osv.

visst vi tjejer kollar oxå snett på killar, men killar gör det

för dom tror att dom är NÅGOT !

och att ni ljuger om vilka ni haft sex med säger allt.

vad försöker ni göra? impa på era killpolare?

när ni sitter där med fru och barn kommer ni säkert

ångra att ni tävla som yngre i sex nummer.

och varför ska vissa alltid ljuga om SIFFRAN man

legat med?

- säger en kille att han har haft sex med 30 personer så

betyder det att han bara varit med 15.

VISSA killar dubblar alltid siffran för att låta bättre.

öh.


inte tröttnat på mig än?


dåså, över till folk överlag.

JAG stör mig på folk som alltid ska stå i fokus,

som alltid ska synas och höras mest !

det är så jäääääääääääääävla jobbigt så jag vill skrika.

ex:

jag - åååh idag höll jag på att köra på en mygga när jag.....

den - åh det gjorde min kompis oxå förra veckan, han/hon va ute och körde

mot finjasjön.

jag - ähm, jag fick inte avsluta min mening men DÅ VET JAG !

jag - jag har ont i foten för jag trampa snett vid..........

den - åh ja de gjorde jag med förra helgen, det gör så ont när jag går å BLA

BLA BLA KYSS MAJ I RÖVEN !


ååååh finns så jävla många exempel.

det tycker jag är störigt [:
 man får aldrig avsluta meningen, men man vill bara ha det sagt!


sen stör jag mig på facebook och instagram.

ALLT HÄNDER DÄR, som jag sagt innan.

så fort någon dör, RIIIIIIIIIIIIIIP.

ja det är synd att människan dog, men skriv förfan inte

ut det på FACEBOOK !

och skriv inte i människans LOGG !

tror ni människan kan läsa det från himlen eller? nä.

dör jag så lovar jag hemsöka den som skriver RIP på min logg!!!!!!!!!!!!!!!


nu har jag nog inte mer och säga. ÅTERIGEN,

min blogg, mina åsikter, MINA ORD.

gillar du inte det jag skriver? nä läs då inte min blogg.


idag har jag hälsat på gammel famo, lika pigg som alltid <3

sen sa jag hejdå till pappi, jenny, thea och tuva som åker till GC inatt.

och sen en runda till petra och milo [:

CIAO

               



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards