Direktlänk till inlägg 23 oktober 2013

~ allting har ett slut, allt det vackra är kort,

Av emma - 23 oktober 2013 00:18

hejsan sveeeeeeejsan!

allt bra med er? så bra!

 


tänkte ställa tio frågor till mig själv och jag måste svara ärligt !

(mobbad)


1. är du lycklig?

- just nu kan jag inte säga att jag är det.


2. hur mycket för fort har du kört?

- 70-80 km i typ 3 sekunder. (jag har en röst i huvudet, som gör att

jag måste tävla med mig själv.. samma med skarpa kurver,

dom måste jag klara i en viss hastighet annars blir

jag besviken på mig själv!?. borde kanske

inte ha körkort?)


3. trivs du med ditt liv?

- ja de kan jag väl säga. jag har ett fast jobb,

fast ekonomi, jag vet var jag har mina bästa vänner,

min familj, jag har inte gjort något brott direkt, så

ja, det får bli ett ja!


4. är du nöjd med din siffra när det gäller sex?

- nej, hade jag fått välja om hade jag haft sex med max 3st.

kanske för personlig fråga, men något att tänka på?


5. är du singel, träffar du någon eller hur ser det ut?

- just nu har jag bestämt mig för att inte träffa någon kille,

vänskap ja, men inget seriöst just nu.

jag har kastat mig in i saker jag inte var beredd på.

så just nu håller jag mig till vänskaps nivån när

det gäller killar.

men man vet ju aldrig [;


6. är du sparsam när det gäller pengar?

- absolut inte, jag lever här och nu!

nejmen jag ångrar vissa köp jag gör och kommer att göra.

som det på måndag kanske..

men borde hålla bättre i mina pengar.


7. är du nöjd över dom valen du gjort under dessa 2 åren?

- på ett vis är jag jävligt nöjd över vissa val när det gäller

privta beslut. men sen är jag en sån som vågar

chansa. kanske för mycket på vissa grejor.

men hade jag inte chansat nu senast hade jag

kanske gått miste om min framtida man.

men tyvärr visa det negativa effekten.

men hade jag inte chansat hade jag aldrig vetat, men nu vet jag [:

så både ja och nej får den fråga till svar.

nog mest onöjd med saker jag sagt till folk..


8. står du nära din familj?

- ja det tycker jag, har daglig kontakt med min mamma som jag

träffar ca 8-10 gånger om året.

sen challe är mer som en bästavän.

min pappa hör jag oftast av mig till när det gäller

frågor om bilen (han tycker nog jag ska träffa någon

som kan det där)

mina småsyskon träffar jag inte super ofta..

men dom vet nog att jag älskar dom då dom sitter

på tre ställen på min kropp.

två tattos och i mitt hjärta såklart !

min famo har nog den personen som står mig närmst.

jag kommer aldrig i ord eller något annat kunna

beskriva hur tacksam jag är över att hon

är min famo, hur jag ser upp till henne och hur

mycket jag älskar henne!

hon blev iaf glad när jag gjorde tattosen för henne.


9. har du många vänner?

- nej inte direkt, tagit avstånd från såna

man inte kan lita på, växt ifrån vissa.

men jag har dom vännerna jag har, och dom

är jag jävligt tacksam över att ha.


10. hur ser din drömkille ut?

- hm, svår men ändå lätt fråga.

han ska kunna laga bilar, hålla i sin ekonomi,

ha körkort, egen bostad, inga barn sen tidigare,

jobba som snickare kanske?

så han kan bygga vårt dröm hus.

kunna peppa å finnas där för mig i svåra lägen,

vara 10 cm längre än mig minst,

och kunna uppfostra mina barn riktigt !

hahaha...

nej man faller för den man faller för.

inget man bestämmer direkt. och självklart

är jag inte super seriös med svaren på denna frågan.

för jag vet inte [:



nu ska jag kolla på pretty little liars.

och alla: HÅLL TUMMARNA IMORGON KL 12.10

för då ska min älskade bil besiktigas.


förresten, behöver nya bilder på instagram och glo på.

så ni som har instagram, följ mig [ emmaolssun ] så följer jag er :D

 

-p&k

 

 

       


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards