Direktlänk till inlägg 25 oktober 2013

~ älska, älska inte.

Av emma - 25 oktober 2013 22:50

HEEEEEEEJ ALLA GLAD :D !


glömde säga igår att jag va och tränade

med jenni å anna i onsdags på kombipasset.

så igår och idag kan jag sätta ett stort kryss på

träningsvärk ! till och med träningsvärk

i revbenen? wtf ..

gjort övningar mellan varje VT ikväll :O


låt se, somnade vid halv 5 imorse.

helt fast vid PLL :D !!!

har ändå inget annat å göra om nätterna såå :D

idag började jobbe helgen..

käkade kina mat till kvällsmat.

ätit 4 äpple på 2 dagar. orkar inte äta?

innan jobbet hämtade jag ut min

älskade britney parfym, duschtvål, lotion

och victoria secret lotion.

så nu kommer jag dofta gott :D

(har alltid doftat äckligt innan)


jag tänkte på en sak ikväll.

hade ni kunnat vara med någon för att denna

personen hade en massa pengar?

jag tror jag hade kunnat det.

ärligt !

för idag kan man ju spela kär,

man kan ju spela så jävla bra att

folk tror på en ? sjukt ändå.

att leka med någons känslor,

att leka med någon som hade kunnat ta

en kula för dig?

sjuk värld.

jag hade kunnat spela ett spel med en

känd person, som sitter och

skiter pengar !

eller nej, jag är inte så taskig.

eller är jag det?

jag lämnade en kille som var guld värd.

så antagligen är jag taskig?

VET NI VAD?

jag ska vara singel föralltid :D !

eller nej, jag saknar ju att ha någon vid min sida

varje dag och natt.

någon frivillig som vill flytta in?

jag lagar din mat, tvättar din tvätt,

städar efter dig. gör vad du vill!

fast har några krav....

eller nej, jag trivs bäst med mina kattor.

kommer bli en katt kvinna. - är en.

jag litar inte på killar, jag blev

antagligen så sårad en gång.

så jag har svårt. litar knappt på min pappa?

för föräldrar kan vara lömska ibland..

fast jag älskar honom av hela mitt hjärta.

för bilen blir ju lagad.

men nu måste jag hitta någon som vill?

äh.


godnatt.


låt som sitter fast ikväll:

(längtar tills nästa lördag)

Showtek - Cannonball 

           

smink eller ej?

ser inte ut som jag gör när jag har smink.

pinsamt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards