Alla inlägg under oktober 2013

Av emma - 1 oktober 2013 22:54

         

  

HEEEJ :)

här kommer mina 10 hemlisar :

1. jag fiser

2. jag rapar

3. jag är jätte dålig på engelska

4. jag är jätte dålig på matte

5. jag kan bevara hemlisar

6. jag är väldigt svartsjuk om min pojkvän är svartsjuk

7. jag kör nästan alltid för fort (dålig vana)

8. jag kan bli jävligt arg om någon håller på och fittar (på gränsen till att slåss)

9. jag har inte kommit ifrån kiss och bajs ålder

10. jag vågar leva och testa nya grejor, jag vågar chansa här
i livet !

SPÄNNANDE VA :D ?!?!?!?
-------------------------------

idag fyller challe år :)
han fick hörlurar och två mattor av mig haha...
vi har varit ute å käkat ikväll med famo :D gott !!
det blev cats, namnam..

nu ska jag och mina kattor sussa :)

poss



Ovido - Quiz & Flashcards