Direktlänk till inlägg 20 november 2013

~ bilen redo igen!

Av emma - 20 november 2013 23:27

häääääj!!
låt se... varit med vicky nu i 6 dagar.. eller är det 7 dagar? håller inte räkningen.. men de har varit super kul iallafall! idag va vi på biltema och gjorde så våra bilar blir best friends foreeeever !!!! WOHO genom att köpa lika dana rattmuffar!! hahaha!!
vi hängde lite
med Stoffe ozå idag för vi fick inte rätt på kopplingen från datan till tvn. men de va inte så konstigt eftersom han på Elgiganten i ktown kan stoppa sin tumme i röven! jag fråga han till och med 'fattar du' och då svarade han ja. tydligen inte !!!!!!
menmen..
va och lagade
bilen ikväll.. eller ja jag satt i bilen å kollade PLL så länge. vi upptäckte även att det finns ingen jävla airbag i bil jävlen! jag har ratten JA! men inte fan betyder de att den är inkopplad och att en lampa ska lysa! så de ska jag trycka in i deras hjärnor !!!

nu ska jag kolla PLL och imon ska jag baaaaara ligga i min säng under täcket. för har fått utslag i huet
igen :(
fast måste till pappi å byta till vinterdäck. körde i slowmotion hem ikväll kändes det som.. dumma snö!

poss

piggy spanade in en hund imorse som hon kunde lägga tassarna på.

kan inte sluta garva åt denna bilden. jag menar, var är
piggys huvud? hahah

fyllde ju på mina läppar igen för ett tagsen. nu är jag super nöjd med
dom! kanten syns tydligare och dom har mer volym. när jag hade läpparna på bilden såg jag ut som en anka. tänk att folk vill se ut så...

saknar dig bästa vän.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards