Direktlänk till inlägg 10 december 2013

~ lär dig livets stora gåta.

Av emma - 10 december 2013 23:08

heeeej [:

allt bra med er?

med mig är det bra.

fick reda på varför jag får

utslag i ansiktet nu..

det har ju varit som om ansiktet har

blivit irriterat av något.

tex krämer, djur, osv.

men efter utslagen börjat

lägga sig så har jag blivit

så himla torr. stora hudfliser

som fladdrar   

men det är en typ av hudsjukdom som

börjar på A.... la inte det på

minnet för där är knappt någon plats hahah.

utslagen kommer jag nog aldrig bli av med

helt men man kan lindra det med krämer.

så nu ska jag smörjas i ansiktet

med två olika krämer vid varje tillfälle som utslagen

kommer att blossa upp i mitt ansikte.

började redan idag för vill ha bort det till helgen haha.

min doktor ändrade även mina astma mediciner.

symbicorten tog han bort och ersatte

med pulmicorten.

då den är skarpare [;

men ska trappa ner.

från 2 doser morgon och kväll

ska jag bara ta 1 dos på morgonen nu :D

och bricanylen vid behov.

så har jag turen ( håll era tummar och tår)

så kanske jag blir astma friiiii ::::::::DDDDD

LYYYYYYCCCCKKKKAAA !!

lol..


över till annat [:

 

idag hämtade jag hem mina sköldisar igen,

einstein och musslan..

fick dom när jag var...

15?16?

tror 16.

jo.. eller nej?

vet inte.

men nu är dom hemma igen :D

så idag blev vi 5 i familjen :D

jag, siggelina, paddan,

einstein och musslan.

woho :D

dock är siggelina väldigt skeptisk till dom.

hon vaktar dom så dom sköter sig!!

 

idag gjorde även en fjäril vid min bil.

NAJS !

de tackar man ju för [;

 

nu ska jag hämta min tvätt sen krypa ner.

långdag imon...

men kylskåpet är iaf laddat

inför fredag kväll.   

 

poss

 

   

 

lär dig livets stora gåta, älska, glömma och förlåta.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards