Direktlänk till inlägg 19 december 2013

~ julfest & spontan dejt!

Av emma - 19 december 2013 23:18

hejhej (:
allt bra med er?
med mig är
det perfa (;

igår var det julfest på
jobbet :)
det var jätte roligt och maten
samt godiset var namnam :D
vann två gånger på en tävling
och sen vann jag två julklappar
(; jag vann en
disksvamp
och sen en bild på mina chefer och en liten fin text över där det står
"om personen du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig.
det kan helt enkelt vara så att hon har lite ludd i ena örat"
skrattade jätte mycket när jag öppna den! mina chefer är så
sjukt härliga!
och när man är
på möten med dom så känns de mer som att man pratar med två
vänner och inte sina chefer!
härligt härligt !

idag tog jag och kattorna en spontan resa till mammi.
blev middags dejt å yatzy spel!
nu ligger vi i sängen å ska sussa.
imon börjar jobbe helgen (:
antagligen får man träffa Erika imon, wie !! saknad tös :*

ledig på julafton : YES.
jobbar på nyår : ingen kommentar..

poss.

~ remember ladies,
blowjobs are like flowers for
men.

 
 
Ingen bild

Hamilton

22 december 2013 14:52

Såg dig idag!! :) slänger iväg en vänförfrågan på Facebook eftersom du ej kunde ta emot meddelanden :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards