Direktlänk till inlägg 31 december 2013

~ GOTT NYTT ÅR !

Av emma - 31 december 2013 15:34

nyår idag, från 2013 till 2014. sjukt !!!
antar att alla ska festa ikväll??
jag ska jobba, till 22.30 men sen ska vi med ha lite partyparty :D hihi!!


tillbaka blickar :

januari:
- jag fyllde äntligen 20 år och jag åkte på resa til gran canaria med mina bästa vänner !

februari:
- nja hände inget speciellt här..

mars:
- inte här heller..

april:
- noopp, inget händer i mitt liv..

maj:
- haft mitt körkort i 2 år. WOHO go girl !!!
och jobbet som vikarie firade jag 2 år med!
siggelina fyllde 1 år, min älskade prinsessa !!!!

juni:
- varit student i ett år. och mina fina vänner tog studenten detta året!

juli:
- hade min första semester, kände mig vuxen (; och tatuerade mig lite till :)
blev jätte berusad på jenni å Stoffes inflyttningsfest.

augusti:
- mja jobbade som vanligt.
men min älskade lilla paddan fyllde 1 år. HURRA!!

september:
- blev FAST ANSTÄLLD på jobbet. wohoooooo vad lycklig jag blev ! (är fortfarande lycklig över det)
vi drog till Liseberg å hade roligt!
siggelina kastrerades och paddan blev klassificerad som överviktig..

oktober:
- denna månaden var strulig.
min bil gick inte igenom besiktningen, allt var bara skit !!
eller nja, firade ett år med min lägenhet :D

november:
- minns inte så mycket... har nog tappat närminnet.. november var nog en vanlig månad. förutom
alla julklapps inköp hit å dit !!

december:
- julmaten nere och jag är nöjd över alla julklappar jag fått av ALLA !
köpte mig en egen julklapp, ett armband :)
jag är ganska nöjd med detta året, men jag vill vara ännu nöjdare nästa år! inget velande fram å tillbaka vill jag vara med om.
inte en massa skitsnack, och inte en massa krångel..
tänkte köra 10 snabba nu (:

1. vad heter du?
- Emma, jag är 100% på det!

2. vad gör du just nu?
- just nu ligger vi i sängen å myser, eller ja dom sover men jag är vaken å skriver här ju?

3. hur gammal är du?
- 20, men 21 om 12 dagar ;)
fast ibland känner jag mig som en 10 åring..

4. vad ångrar du detta året?
- ångrar... puuh!!!
vissa chansningar jag tagit, saker jag sagt och gjort mot folk.. men vafan, man måste våga chansa för att komma någonstans !

5. är du elak av dig?
- hahah beror på vad som menas med elak? är jag elak om jag säger såhär att jag vet sanningen om vissa personer, som är på resa tillsammans. och hade jag sagt den sanningen så hade de nog blivit kul :D men så elak ska jag inte vara :)
jag är inte elak av mig nej. jag är snäll, och gör typ vad alla säger till mig att göra..

6. vanliga frågan, är du singel?
- åter igen, ja. firar 2 år med mig själv i juni (; nej men ja jag är
singel !

7. letar du efter ny kärlek ?
- just nu nej. och kärleken behöver inte leta efter mig heller !!!

8. kan du lita på folk?
- ibland undrar jag faktiskt vem jag kan lita på. ibland känns det som om jag inte kan lita på någon..
mina bebisar kan jag.. för dom lyssnar knappt på mig.. haha!!

9. några önskningar inför 2014?
- 2014, låter sjukt. men nej. bara att min familj får hålla sig frisk och att alla kommer må bra! även jag då eheh (;

10. hiss & diss.
- hiss går till alla människor som försöker, kämpar och visar vad dom vill ha !!!!

diss går till dom lata jävlarna som inte orkar kämpa eller bry sig om något!

det var allt från mig 2013 :)

GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards