Alla inlägg den 2 januari 2014

Av emma - 2 januari 2014 20:28

hejsansvejsan [:

då har 2014 rullat in i våra liv och vi är redan på dag 2.

jag tycker att tiden bara springer iväg...

men de är nog för jag jobbar för såhär snabbt gick

de inte när jag gick i skolan haha..

menmen.

mitt nyårs firande var bra!

märktes att de va nyår.

vakna upp med massa champagneglas, shotglas

och lite brännmärke i tv bordet efter sophies å lizettes

nyårs drinkar.. haha ;)

fick ni någon nyårs kyss?

jag fick min. av en vårdtagare......

han hade tydligen läst att alla man träffa på nyår

skulle ha sig en kyss så han passade på å kyssa mig på

kinden när jag skulle krama honom. fräckis gubbe [;


idag när jag var och fusksolade så upptäckte jag att

mina trosor lös! och de va ju ett MÅSTE att ta

foto sen lägga upp här.. eller hur ;D !?


nu film sen sussa [:

godnatt och hoppas ni får ett fint år :D !


blev bara bilder på mig och penny,

men de funkar utmärkt det oxå   

 

 

   


- hade min rosa klänning på nyår.

vaknade även upp i den dagen efter,

så jag älskar nog den klänningen.....

 

- coola trosor...   



           


  

Skapa flashcards