Alla inlägg den 3 januari 2014

Av emma - 3 januari 2014 23:51

hej :)
allt bra?
med mig är det bara bra ;D
ikväll jobb och heela helgen!
men de går snabbt ;)
jag sitter å glor när min data kör
en snabb sökning om jag har något virus. jag tackar att Stoffe finns i mitt liv då jag smsat han 100 gånger igår och idag..
jag kan inget om datorer..
så tack tack :D

idag på Facebook kom detta upp från efterlyst.. ja de jag reagera mest på är att han är lika gammal som mig.
de är som om jag skulle mördat någon? men ush nej.
eller? ;)
men jag reagera mest på kommentarerna från en tjej som har ett himla bry med hans namn?
(hennes kommentarer är dom gula jag ringat in)
de jag vill komma med är,
varför i hela friden bryr du dig
om hans namn?
han är misstänkt för mord
och du bryr dig om hand
namn?
haha...
pinsam brutta de där..

många reagera nog på min
"tros" bild igår.
men kolla här, jag tar mig
på patten på denna bilden!

peace.

Ovido - Quiz & Flashcards