Alla inlägg den 21 januari 2014

Av emma - 21 januari 2014 23:59

hääj :)
igår på min lediga dag åkte jag till biltema med famo....
älskade famo,
du är bäst!

igår var jag även på bio med jenni, kärlek delux :)
helt okej film :)
vi kollade helt ensamma i en stor bio salong....
efteråt blev de vin å snack med Sophie :)

idag har jag krängt pizza med petra och milo. samt druckit kaffe å snackat en massa :)
mys !

nu ska jag krypa ner,
jobb imon & på torsdag sen helg :D

tur vi har samma humor. annars hade nog bion varit trist...

KLAAAAAG !
jajamen, tro inte jag inte klagar mer!?!!
denna statusen dök upp på min fb häromdagen. känner inte killen men självklart hade han taggat challe i den.. varför ?
jag var ju tvungen och kommentera å fråga om challe hade sökt ?
då kommenterar killen tillbaka :
oh taggade fel, sorry! men fuck that!

- okej, du tagga honom med vilje.
check !

varför tagga andra? mer likes, mer kommentarer ?
just de, Facebook går ju ut på att få så många likes nu förtiden...

tack och haj !

Ovido - Quiz & Flashcards