Alla inlägg den 15 februari 2014

Av emma - 15 februari 2014 10:52

hej :)
många inlägg på kort tid.
måste skriva av mig.

igår fick jag en bild utav en kompis & det va såklart en bild som
killen jag träffa innan hade lagt ut.

denna.
en sak ska ni alla ha klart för er.
jag har ALDRIG och då menar jag ALDRIG!!
bett honom
om detta. ja han var väldigt bil intresserad men jag stod ut med en del men aldrig frågat honom eller valt honom välja mellan mig och bilen.
aldrig !
blir så arg & besviken på
honom att han ens lägger ut det. vad söker han? uppmärksamhet att andra tjejer ska tycka synd
om honom?
pff.
han kan inte stå till svars i heller när jag fråga han så just nu tycker jag bara att han är fruktansvärt löjlig och omogen.
skulle aldrig be någon välja mellan mig och sin hobby. ALDRIG!

så nu har jag pratat ut.
åter igen, inga namn i texten.
känner någon sig träffad så OK!

tack för paddan håller om mig iallafall ;)

seeeeya!
poss

Av emma - 15 februari 2014 00:30

varför heter det så
och vem
kom på det?

hmm

Skapa flashcards