Alla inlägg den 17 februari 2014

Av emma - 17 februari 2014 00:58

solsken?
fast oftast så regnar det hela dagen och då blir det aldrig något solsken.
eller de finns kanske inte?
hmm..

IALLAFALL !!!!
ikväll kl 22.30 gick jag på helg.
najs (;
helgen har dock gått jätte snabbt, så det är skönt!
efter jobbet stack jag, henny & Camilla till donken :)
nomnom.
nu ligger jag under täcket å fryser.
känns som om jag fått kvällsfeber nu 2 kvällar i rad :0
läskigt (;

imon ska jag ut och pw med Bettan :)
behövs för min del!
innan jag åker till Turkiet i oktober ska jag ha gått ner minst 5 KG !!
notera det :D !!!

nu sussa :)
poss


efter senaste blogg inlägget skickade Malin denna bilden.
kunde inte sluta garva..
ni kan läsa om hennes tokheter på:
miixx.se :)

hade inte mina djur funnits hade nog mina väggar börjat rymma härifrån.

~ va den du är & inte den alla andra vill att du ska vara.

Skapa flashcards