Alla inlägg den 27 mars 2014

Av emma - 27 mars 2014 22:57

hej (:

allt bra?
jodå finfint.
sitter i vickys soffa å glor.

idag pw jag 7,5 km.
höll på å spy dom sista 10 millimeterna.. jag har verkligen ingen kondis !!
menmen,
efteråt stack jag hem till famo,
vi baka kärleksmums ;)
dock tyckte hon de va sista gången vi baka för hon fick panik på mig när jag starta elvispen så all kako å mjöl flög överallt. sen till slut hade jag smet överallt.. men hon älskar nog mig ändå! hon fick ju ett fint kort av mig idag där jag tacka för att hon var min famo å att jag älskar henne å att vi alltid har roligt tsm!
hon börja nästan gråta <3

efteråt stack jag hem å städa.
gjorde fint till sköldpaddorna.
sedan bada :)

körde och hämta vicky ikväll för bjöd henne på pizza. snäll jag är!
jag har pw å hon tränat..
bra med pizza efteråt ;)

inatt vid 1 satte kattorna all världens fart och jag var svin trött.
så jag bestämde mig för att slänga ut dom å stänga om mig i sov rummet i bara 5 minuter så dom lär sig att vara lite lugna.
men ja dom 5 minuterna blev 5 timmar !!
vid 6 imorse vaknar jag av att paddan står å skriker utanför sovrums dörren. jag råkade somna inom 5 minuter inatt.
nu är frågan, hur länge har paddan stått utanför dörren och skrikit? han verkligen skrek efter mig!!
jag flög upp å öppna å då sprang dom in å visa sin kärlek genom att börja LEKA !!
GAAAAAAH !!

nu ska jag glo vidare i vickys soffa.

träffade min fina Sigge idag..
jag saknar honom..
synd han kissa inne oss mig..

~ KLICK!

Ovido - Quiz & Flashcards