Alla inlägg den 6 april 2014

Av emma - 6 april 2014 23:55

halloj :)

helgen är snart över och imon börjar jobbe veckan!
helgen oss mammi har sprungit iväg.. eller nja. kanske inte riktigt !
vi har spelat plump hela helgen!
nästan...
av 40 runder hade jag klöver kung 30 gånger !
mamma sa att jag skulle träffa någon som har pengar..
undra när den jävlen ska dyka upp?
fast jag är inte intresserad utav en killes pengar.
ska han köpa mig då?
finns nog någon som köper sin flickvän. men ingen jag vet hoppas jag :D hihi

vi tackar min fina vän vicky för att ha matat mina sköldisar!
vad skulle jag gjort utan di ?
:*

ibland känner jag för att flytta härifrån. känner för å flytta till...
vankiva ?! ja !
nära och bra him till pappi & familjen ;) mohaha.
nej. jag trivs i min lägenhet med mina två råttor och dom två dinosaurierna !
"forever alone"
jepp.


godnatt!

~ när jag luta mig bak kändes det som om allt fett trycktes ner.
jag fick ta i för att kunna öppna ögonen !!!!
nejmen, den enda bilden på mig å mammi denna helgen <3

fråga dock dom om jag var tjock. dom båda svara:
men nä Emma, de är du inte !
sen kommer challe smygandes:
du är det, hmm vad kallas det?! jo du är smygfet !

tack...
HAHAHA

Skapa flashcards