Alla inlägg den 13 april 2014

Av emma - 13 april 2014 23:22

WOHO gick på helg precis!
najs :D denna helgen har oxå sprungit iväg.. skönt de ju :)

i helgen har jag även varit ute oss pappi å fixat mitt köksbord.( tackar gudarna att han är min pappa för han hjälper verkligen mig i ALLA lägen <3)

kapat bordsbenen så nu är det ett "normalt" bord och icke ett barbord. tyckte de blev super ! dock lyckades jag förstöra de genom att trycka en skruv igenom bordet.
så nu ska jag köpa plexiskiva å måla å lägga över. ;)

blir inte förvånad över mig själv längre faktiskt ;) precis som med paddan, han skulle nog hoppa upp på byrån idag. men han misslyckade å hoppade rakt in i byrån istället..

nu ska jag krypa ner å kolla på cougar town :)

ledig två dagar nu, najs :D

possssss

~ råttan gillar att dela sina baciller med mina.....

Ovido - Quiz & Flashcards