Alla inlägg den 29 april 2014

Av emma - 29 april 2014 23:02

häääääj !
ikväll är jag HAPPY !
mjaaaaaaaa..

var ute oss familjen igår å pw sen chilla i solen. brände mig på 10 minuter så hejhej !

idag var det teamdag i vinslöv med kvällsgruppen 8.30-15.30
jag lärde mig inte något men de var ganska kul.
eller jo jag lärde mig yoga!
haha de va fan jobbigt..

efteråt stack jag till henny, chilla å vi försökte skriva ut ett papper.. efter många om
och men så gick det :D
sen körde jag ut till landet..
fick bli faxe på promenad idag då fiffi å Alex bråkat så dom var i dåligt skick :/
jag har knappt någon kondition, inte faxe heller. men jag sprang 2 km, fatta glad jag blev över att orka det!
fick släpa faxe hem å hade jag sett en vattenpöl hade jag druckit upp den haha öh..
efteråt chilla jag, Alex & Sigge å kollade på thea å tuva som lekte hästar.. <3

nu ska vi kolla film,
imon SYON
med vicky kl 9 :)

poss

Skapa flashcards