Alla inlägg den 18 maj 2014

Av emma - 18 maj 2014 20:29

aaaaaaloooohaaa :D

helgen oss Robin med kattorna har gått braaaaa ;)
större yta å springa på å det verkade paddan gilla iaf ;)
dom fick känna på gräset igår. gilla inte det riktigt men de kommer nog :)

igår var det full rulle !
Robin visa var han brukar jaga.
efteråt blev de fika oss dom som ägde marken, sedan vidare mot hans föräldrar :D
å sedan vidare in mot stan för handling till kvällen.
sen spela jag, Robin, challe, jenni & Stoffe kubb och krängde god mat :)

jag och Robin somnade vid 5 imorse då vi hade frågesport :D
de där är ju ganska roligt ;)
mohahaha..

idag sydde Robin sin jäääävla tröja !
hade jag fått bestämma så hade den åkt i tunnan men han börja nästan gråta när jag sa så, så fick sy ihop den lite men han fick göra ganska mö själv ;) dutti !!

precis ätit, så ska chilla nu..
ska somna själv ikväll efter att ha sovit med Robin i 9 nätter..
dock dyker han upp någon gång inatt så jag slipper vakna upp själv iallafall ;)
hmm,
aa jag är nog kär ja ;)
hihi

posssss å hej !

Skapa flashcards