Alla inlägg den 26 maj 2014

Av emma - 26 maj 2014 09:26

heeeej (:
allt bra med er?
med mig är det fint,
gick ju på helg igår :)

jobbehelgen susa förbi !
och självklart måste man ha kul på jobbet oxå..
Johanna började kaxa sig.. jag sa till henne "passa dig". då smällde hon kärleksmums pappret på mitt lår..
jag gjorde eye mot eye till henne sen drog jag av mitt glass papper och SMACK så satt det på hennes lår..
dock tog hon det och drog längs mina ben... kul, kul...

jaaaag måste babbla av mig..
igår morse blir jag väckt av någon som säger "haaaaj" jätte glatt !! öppnar ögonen och vem är det? jo robin..
klockan var 5 å vi hade sovit två timmar ?!?
ååååh
igår morse skulle han upp tidigt.
mm ställt klockan och allt.
vem vaknar av klockan
å undrar vad det är ? jo jag !!
vaknar han ?? näää !
så jag slängde mobilen i huet på han å sa gå upp. gjorde han det ?
nää han låg kvar ?!
jag trodde jag var morgon trött men nej. efter att ha sovit bredvid robin i 2,5 vecka nu så tar jag tillbaka det där me att jag är morgontrött..

nååååååja !
nu ska jag upp, dricka kaffe å sen ut till familjen å springa !
igår sprang jag 3,5 km. jag tycker att jag börjar bli dutti :D hihi..

kärt barn har många namn? japp.
enligt pappa heter robin "tokken eller tjuren" ?!

possss på er.

mobilen lagad efter frittfall :)

~ hoes want attention.
women want respect.

Ovido - Quiz & Flashcards