Alla inlägg den 9 juni 2014

Av emma - 9 juni 2014 09:12

hajhaj :)


i torsdags var jag på student i Skanör för fina Max (:
roligt att träffa hela släkten på pappis sida !
i lördags blev det student och 18 årsfest för Rasmus och Rebecka :)
dock hann jag knapp vara där menmen.. de var roligt den studen jag var där :) roligt å se alla på lyret å dansa när man själv är nykter :D

nu ska jag duscha å göra mig klar för sen ska jag och henny på roadtripp :D wiiiihooooo [:

5 snabba:

1. hur gammal är du?
- 21 år.. men har ett sinne som
en 10 åring!

2. är du gravid?
- nej, räcker med dom två barnen jag har.

3. är du kär just nu?
- ja, jag är kär i väldigt mycket just nu. kär i sommaren, kär i choklad & min nya rosa klänning (;

4. trivs du med ditt liv just nu?
- ja det tycker jag. lite problem på linjen men annars trivs jag ja !

5. sist men inte minst, har du haft en bra uppväxt?
- både ja & nej. jag hade det nog som bäst fram tills jag var 12. sen skildes mina föräldrar sig. sen dess tycker jag att jag fått växa upp på egna ben. men jag är glad över det ! jag har lärt mig att mogna snabbt och hade jag inte hamnat i den sitsen hade jag nog inte varit jag idag. så mmm ja får jag väl svara då :)


~ she stopped and said,
I love this life!
but it only lasts a minute.

Skapa flashcards