Alla inlägg den 18 juni 2014

Av emma - 18 juni 2014 23:54

hej :)

i måndags blev de ktown hela dagen. var på sjukan för röntgen å prata med doktorn. fick ganska bra svar, allt såg fint ut på röntgen. eftersom dom stel operera den så jag ej kan röra foten på sidorna så tyckte dom det blev ännu mer problem med en operation till. håller med ;)
så nya inlägg igen så får vi hoppas på det bästa :)
efteråt plocka jag upp mammi sen hem till Bromölla.
vi spela kort, åt melon och spela återigen kort ;)

igår blev de jobb sen film med challe :)

idag har jag varit på hovdala me milo och petra, vi grilla å hade mys!

precis kommit hem från jenni å Stoffe så nu ska jag krypa ner i soffan i min ensamhet å kolla film ;)

imon kolla bil, WOOP WOOP !!

natti.

pappis tips på snabbare fett förbränning. en kopp kaffe med grädde och kokosolja !
helt okej ändå ;)

~ repeat.

Skapa flashcards