Alla inlägg den 27 juli 2014

Av emma - 27 juli 2014 18:41

halloj :)

igår var jag med om en riktigt hemsk grej..
jag var ute oss pappi å dom, så låg Alex fint å sov så gick fram å klappa honom. min favorit hund !
sen kommer fiffi å bara hoppar på honom å biter honom i halsen !!! jag pappa å jenny
gör allt för å sära på
dom men fiffi vägrar att släppa honom! spruta vatten å jag drog i fiffi å pappa i Alex. jag är en djurvän, nästan överdrivet djurvän. och jag har aldrig sparkat å slagit på en hund som jag gjorde igår! men ingenting hjälpte. efter många om och men släpper fiffi. jag var arg som ett bi på henne så jag tog stryp kopplet, å drog så hon sprang på två ben sen skicka jag in henne i hundgården !
ja aaaaaarg som ett
jävla bi var jag !! samtidigt som jag nog var i chock
tillstånd för de var riktigt hemskt! och riktigt synd om Alex. han bara skrek å kolla rakt in i mina ögon! och vad jag än gjorde så släppte hon inte !
fyfan säger jag bara ! aldrig sett hundar i slagsmål å hoppas att jag aldrig behöver se de igen :(
uuuuuuush !!!
frågade pappa hur Alex mådde trots såren å allt blod :( men han såg ut att må bra! <3

över till lite trevligare saker, tackar henny, vicky, Sophie, challe, medde, caisa, anna, Kristian, Linnea, bääx och Rebecka för en toppen kväll igår! hade jätte roligt både här och på björket :)
idag har jag sovit ca 10 för strax hämtar camilla mig, vi ska handla godis inför jobbenatten!
ska bli spännande att jobba natt och roligt att de är med camilla :D hihi..
dock får mina bebisar vara själva :/ ja jag vet, dom är bortskämda men har bara lämnat dom 2 gånger ensamma på natten.. men ja klart
dom kommer klara sig ;D tur jag städa bort alkoholen annars hade dom väl haft
party här inatt (;

nä nu ska jag göra mig i ordning :)

poss.

~ fiffi & alex.

~ ha !! brukar oftast vakna av att paddan har rotat ut allt ur
byrån. nu vet jag
varför!

~ för att han ska få plats att kunna krypa ner i den andra lådan och chilla!! hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards