Alla inlägg den 28 juli 2014

Av emma - 28 juli 2014 23:16

haaaaaj :D

nu ligger jag i min älskade säng och ska soooooova !!

natten gick bra att jobba :)
gick på 21.30 igår kväll och gick av 7.30 imorse :) raka vägen i säng, sov från halv 9 till 1. när jag vakna var jag helt borta. jag drömde att jag var i ett hus med massa spindelnät. så när klockan ringde smög jag runder med händerna i sängen för att leta efter mobilen! när jag fatta vad jag gjorde frågade jag mig själv om jag var frisk ;D hähäää
gick på arbetspasset ikväll vid 14.45 å slutade vid 22.30 så är ganska död.
kattorna satt fint och vänta imorse :) dock satte dom full fart och började busa när jag höll på att somna.. kattor kattor..

på onsdag blir det Liseberg :D
WOOP WOOP !!!!

poss natti

~ efter 1,5 år upptäcker jag att det är alfabetet på mitt täcke :D

Ovido - Quiz & Flashcards