Alla inlägg den 3 augusti 2014

Av emma - 3 augusti 2014 22:59

halloj :)

gick precis på helg! naaaajs! dock har helgen gått snabbt så de va ju skönt :)

igår fyllde bästa mammi år <3

var ju oss doktorn i torsdags.. var där för 2 anledningar. har ont i handlederna när jag gör lyft på jobbet så ska börja träna upp dom med ett träningsschema :D !
de andra är att i 3 veckors tid har jag känt i en knuta i halsen, som
har satt sig på min röst så jag varit hes.. så nu väntar jag på remiss till öron,näsa & hals mottagningen för en kameraundersökning..
min doktor sa vad han trodde det var, och jag hoppas innerst inne att han har fel.. jag tänker inte säga vad han trodde det var utan jag tänker vänta på resultat innan jag säger något :)
de beror på rökningen i största del och satt sig på mina stämband.
men ni kan hålla era tummar iallafall !!
gick iallafall från doktorn med något bra, en ny astma inhalator :D hoppas den är bättre :D

ikväll hände det en "liten" olika i Tyringe.. åskan slog ner i Vattenverket imorse och de blev ett resultat som sluta med att vattnet under asfalten trycktes upp å förstörde vägen. ganska sjukt ändå!!

nu ska jag krypa ner å kolla film :)

natti.

var oss pappi i torsdags å lagade liteeeee rost.. de va ju inte super kul men resultatet blev bättre än rosten iallafall haha :D

Skapa flashcards