Alla inlägg den 5 augusti 2014

Av emma - 5 augusti 2014 01:36


dax för 5 frågor nu då!

1. hur mår du?
- jag mår jätte bra !!!

2. tänker du ofta på livet?
- livet jag lever nu eller om 10 år?
livet jag lever nu tänker jag inte så mycket på längre. jag har nog haft för stora förväntningar men som totalt kraschat. så just nu lever jag i nuet, de som kommer de kommer! mitt liv om 10 år hoppas jag ser ut
såhär : ett bra jobb, man (sambo mer då jag ej ska gifta mig), barn och att hela min familj mår bra, mina vänner och jag själv !

3. vad irriterar dig just nu?
- puuh listan är faktiskt lång! jag är så in i helvetes irriterad på folk som spelar olika spel med olika människor ! öppna käften till mig och jag ska öppna käften till er. som jag sagt tidigare, trött på att vara trevlig mot folk som ej förtjänar det! gaaaaaaaaah !!!

4. är du ärlig utav dig?
- mja.. jag tar inte hur mycket skit om man säger så!

5. säg vad du vill!
- okej, de är mycket jag vill säga. men nej, jag avstår från det mesta. jag har iallafall lärt mig att "i det lugnaste vattnet simmar de fulaste fiskarna" och det stämmer fan i mej! just nu vet jag många fula fiskar!
passar det ej nu, så passar det fan inte sen!

tack för mig, hej !

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards