Alla inlägg den 13 augusti 2014

Av emma - 13 augusti 2014 22:12

HAAAAAALLLÅÅÅ !!!!

läget? med mig är de perfa :D
känner mig extra glad idag, don't know why ?!?

i måndags började skolan ju, så skola i måndags och igår :)
på måndag börjar de på riktigt, hälsopedagogik lektionerna :D !
boken är beställd så nu är jag mer än redo :D

var oss lindell idag och kollade bilen, han tyckte jag köpt mig en reeeedi
bil denna gång istället för opelen, mohaha. saknar dock min lilla bil :[
men de som var fel på bilen var... jag vet inte ! de va två likadana saker som var
sönder, eller nej. den på högra sidan va helt typ knäckt!? den på vänster var påväg att
bli knäckt. eller ja vad det nu var ! men den ska lagas den 27 så de är ju goooodie!

nu ska jag kolla vidare på orange is the new black.
imon blir det kräftor och vin med famo & challe :D
woooop wooop !!



tänkte svara på 5 frågor:

1. Hur mår du?
- jag mår bra, dock lite nervös för fått remiss nu till doktorn ang knutan.

2. Vad prioterar du just nu?
skolan/jobbet

3. Vad ska du bli bättre på?
att spara pengar haha!
och att inte för snabbt lita på folk som är nya i min omgivning.

4. Vilka människor vill du ha i ditt liv just nu?
min familj och mina vänner!

5. Vad vill du förändra från det senaste året?
jadu, allt?
nej, nu vet jag iallafall att jag inte ska lita för snabbt på människor jag träffat. för drar ni en lögn i början, kom ihåg å håll den lögnen och visa inte motsatsen så fort ni har chansen :)

Skapa flashcards