Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av emma - 17 augusti 2014 13:34

haaaj :D
söndag, WOOP sista jobbe kvällen sen helg för oss :) dock skola imon.. men de ska nog med funka, ska bara komma in i det så blir de nog bra (:

vill ni veta något galet?
jag blev lite rädd..
jag skrev ett fint "hejdå" sms till en kille, och sa bl.a - jag måste lägga energi på jobbet & skolan samt avståndet mellan oss är för stort!
ooooooops de där skulle emma nog ej skrivit. emma skulle nog ljugit å käften skulle varit stängd. för denna kille blev arg, otroligt arg ?
han svarade tillbaka bl.a - trevligt att du hittade på billiga ursäkter, vänskapen kan du stoppa upp, plugg och din 60% tjänst är inte ens en heltids tjänst & du kommer aldrig hitta en lika bra man som mig. å blaaabla!

1, ja jag hänger ut dig för ingen vet vem du är!
2, du sa aldrig vilka ursäkter du vill ha så lita på att mina är sanna!
3, vänskapen kan jag stoppa upp? fine, men du kommer ALDRIG HITTA EN VÄN SOM MIG !!!! :D
4, plugg : distans : plugga varje dag.
5, jag är anställd med 65% inte 60%, och min lön på 65% är högre än din med en tjänst på 100% !!!!
och du klankar ner på mig och mina kollegor att vi bara har en 60% tjänst och undrar hur vi klarar våra liv?
vet du? de är några på dagen som
bara har en 50% tjänst. fundera på den du !!!
6, lika bra man som dig? den enda mannen jag mött är min pappa än sålänge, så kalla inte dig själv för man! speciellt inte när du inte kan ta emot något utan att bli tokig!!!
7, tur ditt sanna jag kom fram, för jag hatar egotrippade idioter !
8, vet du läser mina inlägg så sluta läs och ha det så bra (:

juuuuust precis !
mina inlägg, mina ord!
sålänge jag ej hänger ut era namn så låt mig skriva ifred !!! fått jävligt mycket "klagomål" - skriv ej så om han/hon å blaaaablaa. har jag tvingat dig att läsa? nej! känner du dig träffad? jaha, trevligt men ser du ditt namn? hm.

jag ska bli gladare i mina inlägg! de kooooommer :D !!

tack för mig, hej !

Skapa flashcards