Alla inlägg den 31 augusti 2014

Av emma - 31 augusti 2014 10:23

trygghet eller kärlek?
funderade på mig själv om varför jag bl.a gick tillbaka till mitt ex då och då.. inte vad det för kärleken, men var det för tryggheten? fast vilken trygghet har man om de inte finns någon kärlek? och där fanns ingen trygghet, jag valde personen som
jag ej fann något oss istället för att stanna oss killen som kanske både hade kärlek & trygghet?
jag undrar hur många som stannar i ett förhållande för "trygghetens skull". som är rädda och tänker att där finns ingen där ute som
vill vara med dom så det är bättre att dom stannar i det förhållande dom är
i.. men så kan man ju inte gå å tänka?! jag tror det finns en för alla :) och man måste våga chansa här i livet såklart !
det är bara trist att sånt finns..


menmen :)
sista jobbe kvällen sen lite helg, fast ja skola imon såklart!
fick i uppdrag av Johanna å göra snikers kakor till ikväll! #kvplagetsomälskarattkränga

ciao :*

Ovido - Quiz & Flashcards