Alla inlägg den 16 september 2014

Av emma - 16 september 2014 21:35

halloj :)
läget?
med mig är det fint, tackar som frågar :)

idag har jag i stort sett bara varit med famo :)
började med att vi körde ut till svackan (hem) och tvättade min bil, var där nästan 2 timmar. famo tyckte bilen började glänsa som bara den haha.. myste såklart med djuren, Alex, fiffi, faxe som gick som en svans efter mig, Lill Sigge, stor Sigge och Gustav. massa mys!
när jag flyttar till hus ska jag fråga om både stor Sigge och Alex får flytta in oss mig :D Alex för han ska vakta och ta en plats i sängen och stor Sigge som ska fånga alla möss ;)
efteråt körde vi till farfar och gjorde fint på hans grav, <3
sen åt vi och sedan till ÖB. famo hitta en burk och slickepott som hon tyckte va fint, så hon köpte de, fast sen gav hon de till mig.. TACK :D hihi..

ikväll har jag gjort klart läxan, eller ja inte hela men halva.. nu kollar jag BB :)

imorse när jag vakna var min mobil död? fick inte igång den?? utan fick hålla in hemknappen och låsknappen sen starta den? cepe!!! ska till Elgiganten och fråga va de är för fel på den...

imon jobb 13-22.30 å torsdag sen kommer mammi på fredag :D yäy !!

5 frågor :
1. hur mår du?
- fint, ganska mätt bara..

2. vilken serie följer du?
- börjat kolla på awkward och den är as rolig, HAHA !!

3. sminkad eller osminkad?
- osminkad helst. älskar det! varit osminkad nu i 5 dagar och de känns som huden mår så mycket bättre !
dock tog jag mascara igår när jag och Sophie skulle till donken.. märkte då att jag eldat upp en del ögonfransar på vänster öga.. HAHA !! ush.
men jag tycker det är roligt att sminka mig oxå :) om de blir bra/fint såklart..

4. om en kille hade bett dig välja mellan han och dina djur, vad hade du valt?
- för det första hoppas jag att en kille aldrig kommer be mig välja, men valet är enkelt. jag hade räckt fingret och sedan visat var dörren var :)

5. sitta hemma en lördag eller festa?
- har inte suttit hemma en lördagkväll på ja jag vet inte när, kanske när
jag träffade mr. R, men de är
ju längesen nu.. och nu när jag är singel är väl fest roligare.. men föredrar sitta hemma.. haha.. forever alone!!!

naaaaaaatti hej !

fick även denna söta sak idag, den sitter fint i min kruka. haha....

Ovido - Quiz & Flashcards