Alla inlägg den 21 september 2014

Av emma - 21 september 2014 20:11

i fredags kom mammi :)
vi stack till vedema och gick i några timmar.. när vi satte oss i bilen sa mamma "ÅH EN ÄLGLOPPA PÅ DIG" de va de sämsta mamma kunde sagt samtidigt som jag körde för jag började gala som
en jävla tupp !!! skrek mamma döv, började nästan böla & körde nästan av vägen! FYFAAAAAN vad äckliga dom är, satt en i håret. uuuuh får rysningar bara jag tänker på dom !!

i lördags var vi i skogen igen å gick :) hittade liiiiiite svamp, (hahaha) och denna gången var de mammas tur att få älglopparna på sig. dock fick hon plocka dom själva för jag hade bara
börjat böla !!!
väl hemma så kom famo, thea & tuva :) dom lekte med skrållan!
på kvällen körde vi till finja, till petra & Alex :) vi grillade, var ute och gick och myste <3

pappa tror han en kung, jag blir dock inte rädd för hans sms längre . utan jag garvar bara :D

nu ska jag springa ner i tvättstugan ! tvättade min vinterjacka, blev hål i den under armhålan så såg ut som om jag hade tvättat en jävla gås!!

ciao :)

okej, lite rädd blir jag ibland!

älskar dig mammi <3

Ovido - Quiz & Flashcards