Direktlänk till inlägg 25 september 2014

~ typiskt oss!

Av emma - 25 september 2014 23:28

hejsan (:

igår var jag ledig :) vad gjorde jag? jo jag klippte Stoffe !! han blev nöjd som vanligt fast ibland undrar jag? haha.. efteråt blev de lite plugg, sen rusta med famo, sen plugg igen sen vin med Sophie (:

idag var jag i skolan 9-15.. blööh, denna läraren verkar vilsen? hihi.. efteråt blev de rusta med challe! jävla massa rusta här ;) köpte min första julklapp :D lite svårt att bestämma mig om vem som ska få den.. hmmmm?!?
sen hämtade jag jenni på stationen sen körde vi och hämtade Alex på fotbollen :) sen körde vi hem till han & petra, vi "passade" honom ikväll :) vi lagade mat sen förhörde vi honom på läxan :D sedan när allt var klart och vi skulle chilla gick vi in i Petras sovrum och skulle snoka på grannen, helt plötsligt hör vi en jävla smäll, där ligger Alex i Petras säng, ja sängen var inte hel iallafall !! i över en timme fick vi laga sängen :') petra kom ju dock hem mitt i allt och fick hjälpa till att laga sin egna säng! haha.. jag och jenni titta bara på varandra och sa "sånt här är alltid så typiskt när vi är" och jepp. de händer oftast något "dåligt" när vi är. typ en gång var vi på Elgiganten, jenni lyfte på en mobil som man ska kolla på och då sattes hela larmet igång.. jag gick därifrån och där stod jenni själv som ett ? hahaha !!

nu ska jag sussa (: imon börjar jobbehelgen !

seeeeeeya.

då pappa inte ville köpa en hamster till mig försökte jag få honom att köpa en mini gris.. gick sådär! kanske ska fråga jenny igen? hmm..

SMILE!
it will either warm their heart or piss them off. either way you win!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards