Alla inlägg under september 2014

Av emma - 3 september 2014 23:14

gooooookväll :)

igår körde jag till mammi och sov där tills idag :) var och handlade lite till sköldpaddorna å då såg vi två hamstrar. åååå den va så söt !!! så nu har jag bestämt mig för att skaffa mig en liten sån plutt :) hihi.. min pappi ville inte köpa någon till mig, varken hamster eller tillbehören så jag frågade min styvmamma å hon hade tydligen redan tillbehören så de är ju perfekt :D Sophie är dock skeptisk till om hon kan hålla alla vid liv då hon ska bo å passa alla djuren här när vi åker till Turkiet :) det återstår å se, är lite rädd...
jag och mammi gjorde acne killer, hade den i hela huet en gång. trodde jag skulle gråta sönder när jag skulle ta av den så nu har jag börjat ha den så som på bilden haha..
aj.
igår kväll bestämde jag att vi skulle grilla med peter :D och det gjorde vi å de va noooomnom!
tvättade å putsade bilen lite ;)
så nu är den fiiiiin :*

jobbet ikväll gick finemang...
blev inte turkförklarad. haha!!
för ett tag sen var jag oss en vårdtagare frågade han mig
om jag hade haft någon semester. berättade då att ja jag hade haft semester och skulle ha igen i oktober för då ska vi till Turkiet. då fick jag bara svaret tillbaka : jaha ja just de du är ju därifrån!
i söndags när jag var oss honom igen fråga han samma sak igen och jag gav samma svar, hans svar blev detsamma fast denna gången frågade jag honom varför han trodde det.. hans svar blev bara "ja för du är svarthårig" hahaha så söt !!!

nu kollar jag och kattorna på PH :)
ska jag avslöja allt saga sa i intervjuen på radion ? nja nej ;)

jobb imon och tagit på mig extra på fredag :) sen lördag blir de party :D WOOP WOOP !

ciao

kolla, jag har 3 bristningar.
hihi

Ovido - Quiz & Flashcards