Direktlänk till inlägg 4 oktober 2014

~ oktober.

Av emma - 4 oktober 2014 11:23

ja då var vi inne i oktober månad. tycker att år 2014 gått snabbt, för snabbt.... fast ja, än är inte året slut ju (;

i lördags efter jobbet åkte jag och Johanna på fest (: oss lilla Henny och hennes matte !
de roliga är att i mitten av september sa jag att jag inte skulle röra en droppe alkohol förrän jag är i Turkiet :) jag ljög. alkohol kan Emma inte tacka nej till :/ de är gott !!!

i söndags efter jobbet kände jag mig helt slut, haft ont i halsen ett par dagar och kvällsfeber. bestämde mig för att stanna hemma ifrån skolan i måndags för att vila då alla säger till mig "ta det lugnt, koppla av osv" och det gjorde jag! doktorn sa även att jag fått ett litet virus, så okej! vaknade upp på tisdagen och mådde skit.. snoret bara rann, jag frös, och hela mitt huet snurrade !!!! tog Ipren sen begav jag mig för att växla pengarna sedan plocka upp mamma :) på kvällen gick vi hem till famo och firade challe lite :) dock inte så länge för jag började må sämre... väl hemma hade jag fått feber.. mamma tvingade mig stanna hemma i onsdags oh torsdags och det kan jag tacka henne för idag, idag har jag bara lite förkylning kvar i näsan och lungorna :)
men de är erat fel att jag blev sjuk !! ni som sa att jag skulle koppla av och kolla vad som hände?!? ska aldrig mer koppla av :@ !!!
hmm.. idominet har varit min bästavän dessa dagar! utan dig hade jag sett ut som en kokt kräfta runt snoken :'[

i onsdags fyllde Challe 24 år :)
i torsdags låg jag bara, eller nja fick panik så körde hem till famo och åt. hon säger att hon aldrig blir smittad,dock ville hon inte krama mig....
igår kom Jenni och Stoffe vid 7 tiden, vi kollade film och baaaara chilla (:
snart ska jag till famo och skriva lista till Turkiet, så roligt att hon ska med <3
sen ska jag till landet och tvätta bilen och umgås (:
snart åker vi till TUUURKEY :D WOOP WOOP !!!

färgade utväxten förra veckan, de behövdes eller nej? hej blondi.

fick hem glasögonen häromdagen skulle fråga vad pappi tyckte. skulle aldrig frågat han helt enkelt !
ja jag har glasögon och nej det är inte många som har sett mig i dom, för jag tycker att jag är ful i glasögon hahaha. vet !

mysig hårbotten, nomnom..

siggelina försöker alltid hindra mig från att plugga !!!

resväskorna står redo att fyllas ;D


~ the smartest thing a women can ever learn, is to never need a man.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards