Direktlänk till inlägg 9 oktober 2014

~ jag kommer föralltid...

Av emma - 9 oktober 2014 21:59

hallå mina tanter och gubbar!
hur står det till idag den 9 oktober 2014?
med emma denna dag är det bra.

stack till skolan imorse vid 9, mm helt OK !
pappi bjöd mig och vicky på lunch idag, nomnom :D !

asså jag har kommit på mig själv, - igen... eller ja vi tar det från början.
min hälsopedagogik lärare sa att de är bra och sjunga då och då, för då får man ny
luft i sina lungor. så jag tänkte, ja ikväll behöver jag lite ny luft i mina lungor, så jag stoppade
hörlurarna i öronen och drog på - SHAKE IT OFF med Taylor Swift. mmh och jag började
lessa som om jag var en jeffla housemaffia queen :D och vilka stack? jo mina kattor...
såg inte röken av dom förrän jag bestämde mig för att sluta sjunga.. och dansa..
jepp de var där jag kom på mig själv... jag stod och dansa som om jag aldrig dansat förr !!!
jäääääääävlar vad rumpan den svängde och håret upp och ner och överallt. WOOP WOOP.
när jag väl kom på mig själv frågade jag mig själv " mår jag bra? " jag började as garva.
för jag upptäckte att jag är nog lyckligare NU än vad jag varit på länge.. eller vad de bara
min kaffe kick som satte igång.. kan de ju ha varit! hihihi jag tyckte de va roligt iallafall..
och jag känner mig glad :D !!! jag har äntligen kommit över alla bekymmer med killar.
jag har bestämt mig. jag ska vara singel förALLTID !!! yäääääääääy :D HURRA till maj :D:D:D
woooop woooooop WOOOOOOOP. hihihihiih hiihihihih.
okej, ska vara allvarlig...
jag har precis badat. de behövdes efter min show innan...
HEJDÅ :D !!!

min nya kompis tycker att jag är både sjuk & att de är något fel på mig..

~ the haters gonna hate.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards