Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av emma - 12 oktober 2014 23:45

haaaaaaaaaj!
gick på semester ikväll :D
wiiiie! jobbe helgen har gått bra, i fredags när jag kom till en vårdtagare hade hon gjort en fin laxmacka till mig å kaffe, nomnom :] sen idag när jag sa hejdå till alla så sa de flesta " ha så kul, gör inget dumt, njut!!" sen kommer en "jaha då får vi se om du är brun när du kommer tillbaka" haha så söt är han.. blir dock inte brun HAHA.. han kommer tro jag ljugit för honom :o hihi..

nu ligger jag i sängen, klockan ringer tidigt för skola imon :) sen ska jag en sväng med famo till gammel famo :)
sen måste jag packa !!!
inte börjat än... åååååh!!! kommer säkert glömma något :[ och kommer sakna mina djur massvis :'[ men Sophie tar nog bra hand om dem (; hoppas jag...

natti :*

~ put your make up on,
get your nails done,
curl your hair,
run the extra mile,
keep it slim,
so they like you.
do they like you?

Skapa flashcards