Alla inlägg den 13 oktober 2014

Av emma - 13 oktober 2014 23:03

haaaalloh :D
idag blev de skola, psykologi till halv 1, sen plocka jag upp famo sedan körde vi till gammel famo :) när
jag sa att jag ville ha en bild på henne och famo så blev hon helt ivrig, " åååh måste dra ner kjolen så man inte ser mina knästrumpor hihi" aw fina du <3

sedan droppa jag famo hemma oss henne. jag hem och städa, sen var jag och åt med petra & milo sen mötte jag upp Sophie, chilla lite här, gav henne nycklen och gick igenom reglerna för vad som gäller med djur ;) hihi.. fick även skaffa viber, Sophie lova skicka bilder på djuren så de va ett måste ;D
sen packa jag lite.. panda ville nog följa med eller försöker han stoppa mig för har fått packa om 2 gånger då han rivit ut allt ..... -.-
nu ska jag sussa iallafall, imon ska jag till mammi, sen hem och tvätta och plugga.. blööh massa ;)

natti :*

BANG BANG, there goes your hear!

Skapa flashcards