Direktlänk till inlägg 20 oktober 2014

~ måååndaaay!

Av emma - 20 oktober 2014 21:28

hellu mina vänner :]
allt bra?
med mig är det bra, bränt mig lite dock, speciellt på skinkorna ?! men skiiiiitsamma :D
då var det måndag, sista soldagen imon sen åker vi hem till kalla Sverige på onsdag.. blööh :[

haft fina dagar här! förutom igår började blåsa så in i, inatt vakna jag vid 2 och var kissig sen när jag skulle somna om lät det som om hela hotellet skulle blåsa iväg och de skaka... men idag har blåsten avtagit lite :) vi har legat lite vid poolen sen stranden :)
i lördags var vi inne i old town som det hette och åt gott och firade bodil :]
ja vi är ju 18 stycken sammanlagt på denna resa så de är lite svårt att vara med allt och alla men jag tycker det funkar bra :]
hotellet är jätte fint, dock liiiite för stort. vi bor på 3e våningen och läääääängst bort så de är många korridorer och steg vi får ta men ja lite pw efter alla drinkar och maten så är det väl bra ;] maten tycker jag dock är heeeeelt smaklös... ush.. ikväll var det taco osv, hyfsat gott ;]

i torsdags natt kom allt upp som jag ätit & druckit.. mindre gott!
pappa bjöd på någon otroligt äcklig drink så antagligen den som vände på hela magen, ööööh!!!!!

men jag äter nästan allt här ändå :] kycklingen är god :] men lammet var ingen höjdare :0 annars är här knappt inget att välja på..

hur är ni när det gäller att borsta tänderna utomlands? använder ni kran vattnet till det eller köpe vattnet? min bror, pappa & famo använder köpe vattnet men jag tar krana vattnet. de dom ej riktigt förstår är nog att alla grönsaker sköljs i kran vattnet så dom får ju det i sig vilket fall som :D
visst hade jag blivit dålig utav det så hade jag nog kört på köpe vatten ;]

ööööh igår när jag gick förbi vår "doktor" på hotellet så satt där en kille där inne. och precis när jag kolla så SPYDDE han så in i helvete :0 han mådde nog inte bra :/

ny dag imon :]

seeeya :*

~ min favorit efterrätt är banan skummet :) nomnom!

~ jag och mina blåmärken. detta såg jag i lördags..

~ de va den där vita drickan som var svin äcklig.. blööh

~ mja halv röd..
dock upptäckt att jag gått upp såååå mycket i vikt !!! skit jobbigt :/ måste ta tag i det igen..

~ mitt strykmärke sår har läkt fint efter allt salt vatten :D

~ den enda normala bilden på maj :)

 
 
Nora

Nora

20 oktober 2014 22:57

Tack för den fina kommentaren du lämnade på min blogg, blev så glad!:)

http://noraenglund.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards