Direktlänk till inlägg 22 oktober 2014

~ Sverige..

Av emma - 22 oktober 2014 22:14

hej :]

vid halv 4 idag landade vi i Sverige igen..
känns ändå okej att vara hemma :] man hade såklart inte tackat nej till en vecka till men saknat mina djur..
vädret har som sagt varit jätte fint :) havet var skönt att bada i & drinkarna var goda :) nackdelen var att de va dyrt där :/ men tackar min far & styvmamma för resan <3

i Turkiet fick jag näsblod 3 gånger. satt på stranden och helt plötsligt bara började blodet rinna :0 inte haft näsblod på år & dar? sen kom det i duschen igen och dagen efter? men kände att min nästa var torr så säkert därför..

igår brände jag mig från topp till tå. hade fuuuuullt med bränn plitor på hela kroppen, pappa reagera till och med å då är de illa ;]
HAHAHAHA vet ni var jag har bränt mig? mysko..
jag har bränt mig inne i örat? hahaha och på tårna, tipparna.. hhaha asså ja, de är ju jag till allt de :D hahah.. så gjorde ont att gå idag i skorna hahaha..

Sophie har iallafall matat alla djuren så svält har dom inte.. sköldpaddorna har hon gett mat till för en månad (en burk brukar räcka i två månader & den är halv nu) skrållan är rund som en boll så hon har nog fått mat varje dag haha (hennes matskål varar en vecka).. men vad gör det? hellre de än hon hade glömt :] så jag är mycket stolt över min djur & lägenhets vakt :D !!!! dock synd om henne för såklart har alvariumet strulat så hon har fått rensa det ett antal gånger.. :[

på 2 timmar hann jag mö, jag stor städa åt sköldisarna & skrållan, tömde katt lådorna, packade upp, renbädda, bytte handdukar, diskade & ja jag vet inte allt. hemma ska man icke vila ;]
dock sitter jag i soffan nu med paddan i knäet :]

märkt att siggelina blir snabbt sotis när jag & paddan myser för hon flög på honom ikväll när
vi låg och myste? mysko katt..
eller har hon bara pms..

naj nu börjar jag bli trött så ska nog krypa ner.

njut av bilderna :*

 
 
Elin

Elin

23 oktober 2014 14:51

härliga bilder!!

http://lundboden.blogg.se

emma

23 oktober 2014 14:57

tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards