Direktlänk till inlägg 8 november 2014

~ masker..

Av emma - 8 november 2014 23:01

heeej :D
då va denna jobbe kvällen över, imon sista sen ledig tills onsdag :D dock skola på måndag, och prov i psykologi. blööh !!!

nu när jag parkerade bilen kom där två killar gående, helt plötsligt stannar den ena mot husväggen och börjar spy, och kompis står fint bredvid och tittar på?! haha hade de där varit min kompis som hade stått och spytt hade jag spytt med han/hon för fyfan för spyor. blööh !

ja just de, förra helgen på Harrys var ju vissa utklädda! (jag behöver inte då jag har två svarta kattor vilket betyder häxans kattor så jepp) men iallafall, jag är as rädd för människor som har tex maskar på sig. asså såna man har för att dölja huet. vet jag vem som är där under så är det OK men att inte veta vem som är där får mig att vilja gråta.. haha en gång när jag jobbade allhelgona helgen så var jag inne oss en vårdtagare, när jag ska gå ut står där några i dörren med maskar på sig, jag skrek hjälp sen vände jag mig om och stängde dörren igen. då kom vårdtagaren och bara "men vad händer ?!?" jag livrädd svarar "de står några utanför dörren och är jätte läskiga.." han skratta och öppna dörren och sa till mig "de är inget att vara rädd för, gå du så vaktar jag" puuuuh !!! jag var seriöst livrädd resten av den kvällen, tur jag hade en modig vårdtagare som kunde rädda mig haha..
hade en sån mask dykt upp framför mig idag hade jag nog slagit ner personen.. så passa er från att skröna emma !!!

nu ska jag & kattorna krypa ner till ett avsnitt av revenge :D

poss :*

när jag ska ta selfie kommer siggelina. men hon vill ju inte ens vara med? utan stryker sin rumpa mot mig.. blööh

imon är de farsdag :) skrev en fin dikt till pappi som lyder såhär:

Man ska aldrig underskatta dig
inte när det kommer till minsta lilla grej.
Du finns alltid där och ställer upp för mig,
men så är jag ju också pappas lilla tjej <3

~ just smile.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards