Direktlänk till inlägg 30 november 2014

~ alkohol, sex & slagge!

Av emma - 30 november 2014 15:29

WOOP lite bakis idag jaaa..
men det var roligt igår :)
tackar petra, henny, Sophie, sara, Evelina, Lisette, maria & sukran för en toppen kväll :] det blev god dricka och goda shotar :) kanske en för mycket...
igår var jag i catfight med en brud.. hon flög på mig och tog stryptag men jag puttade henne så hon flöööög iväg och precis när jag skulle "hoppa" på henne tog två killar tag i mig och sa att det inte var värt det.. SANT ! så tack :)
ja dessa killar.. bjuder på drinkar, visst gott ! men igår var där en kille som sa "jag vill bjuda dig på en drink men du får inte tro att jag vill ha dig i säng sen" nahe? ska man tro de varje gång en kille köper en drink till en? sen hans kompis bara "jag köper en drink till dig men de är bara för jag vill ha dig i säng" aha okej..
men nej. jag är inte den som hoppar i säng med killar!! delade säng med petra inatt, säkert & bra! haha

var ju på Ullared i fredags :) fyndade liiiiite & julklapparna är färdig köpta, skönt :D 


nu ska jag krypa ner :)
ha det fiiiiint!

poss

kom ut till pappi å dom i torsdags och möts av Alex som ser ut såhär. trodde först de va en ailien eller något..

~ poker is like sex, if you don't have a good partner, you better have a good hand!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards