Direktlänk till inlägg 9 december 2014

~ 9 december.

Av emma - 9 december 2014 11:27

hejsan tisdag :)

jobbehelgen gick bra, lite kaos i fredags bara men annars okej :D
fått vara uppe till 1 varje kväll då jag var tvungen att ge panda sin medicin vid 11 sen mat.. tycker synd om siggelina, hon är redan mager så hon behöver mat men hon får
svälta nu när paddan gör de haha..

igår var jag och hälsade på famo Hanna :) hon berättade att hon hade fått en herre vid sidan om
sig vid middags bordet och de gillade hon hihi..
efteråt blev de Ikea med famo & challe :) famo bjöd på julbord och det var meeeeega gott !! dock inte så mycket att välja på men mätt blev jag iallafall ;)
efteråt skulle jag tvätta.. när jag stod och vek tvätten vid 11 tiden och hade ryggen mot dörren hörde jag dörren öppnas bakom mig och där står någon och flåsar!!! ser i fönstret att någon stod bakom mig sen bara sprang han iväg. hjälp :(

nu ska jag köra ut till svackan och slipa fälgar, blööh !!!! pappa skratta åt mig i helgen och sa att det kommer ta 5 år för mig. "varför lämnar du inte in dom?" fråga pappa.. ja jo betala du det pappa så kan jag göra det !! haha.. naah lite slit får man väl stå ut med ;)


vad tiden springer iväg!! snart är det julafton ;0
jobbar dock så känner inte av de så mycket :p haha..

seeeeya :*

cause you know I love the players,
and you love the game!

 
 
Oslofru

Oslofru

9 december 2014 11:46

Jag vet, det är vekrligen inte långt kvar till julafton nu! Så himla underbart! :D

http://www.oslofru.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Skapa flashcards