Direktlänk till inlägg 11 december 2014

~ nötter !

Av emma - 11 december 2014 13:35

hejsan :]

allt bra med er?
med mig är det bra :]
sista dagen med pandas medicin ju, WOOP lycka! smakade på adapsinen som jag sprutar in, och den smakade ju R"V HÅL! okej nej, har inte smakat på det men den smakade verkligen blä! så förstår varför han spottar ut den hela tiden :0 tabletten fick jag trycka i med våld, Jenna & Felicia gav förslag om att vira in honom i en filt och ja jo, han kan inte riva mig iallafall men spotta kan den lille paddan!
hoppas han lärt sig att inte äta på allt :'[

igår tatuerade jag klart armen :) tackar Felicia igen :D
sen blev det jobb! pappi ringde mitt i allt och berättade att hans kompis skulle blästra mina fälgar åt mig, HAHA jag som äntligen gjorde klart en i tisdags :0 men ja, riktigt skönt!! han kommer nog garva åt min slipning som pappa gjorde, hihi..

vi fick vår julklapp igår ifrån kommunen :) bra saker detta året! knaprade lite på "chipsen" igår och dom var goda :D
köpte även alla böcker till skolan av karro så tack igen :]

är piss off på mina "hyresvärdar" om man ens kan kalla dom det! för det första påstår dom att jag har 21 grader i lägenheten! okej, varför hoppar min termometer mellan 18,5-19,7?! sen igår fick jag nya inbetalningar på hyran, ja men då har dom höjt hyran med 300kr utan att säga något! ringer och frågar varför då dom höjde i juni? och om priset är rimligt för denna lägenheten? nötter !!!!! det enda som är bra här är mitt badkar och mitt varmvatten :@ arg emma!!!!!! letar lägenhet förfullt nu.,

meeeeen imorgon kommer thea & tuva hit, myspys :] sen ska jag på kalas på lördag :)

jag är helt tom på ord just nu. har inget att klaga över, hur sjukt är inte det? kommer nog på något tills nästa gång, var inte rädda :']


nu ska jag snart köra & jobba litta ;)
seeeeeya, posssss!

har ju handleds inflammation som
kommer och går.. sover med back on track skydd på natten,
någon annan som
testat? tycker den funkar ibland och ibland inte ?

spegel spegel på väggen där, säg, duger jag verkligen som jag är?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma - 18 februari 2015 23:05


just nu känns det som om jag skulle vilja skita i ALLT! 3 veckor har bestått utav massa plugg, 3 prov på tre veckor inom medicinen och det är inga små prov! läxorna ligger på hög, försöker beta av dom en efter en, ligger bara en back nu men imon får...

Av emma - 16 februari 2015 23:54

heeeej :) jobbehelgen gick bra, bara as mycket att göra nu så man ser sin egna skugga springa före en.. ush.. idag har jag pluggat lite, sen handla vi sedan stack jag & challe till famo Hanna och hälsa på :) pigg som vanligt förutom hon hade fåt...

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :) i lördags gick bilen mot Bromölla !! jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :) har gått upp dom 5 kilona jag pre...

Av emma - 6 februari 2015 23:20

hejsan :] idag var jag oss arbetsterapeuten med min handled, har fortfarande en kraftig inflammation i armbågen som strålar neråt, så ska på akupunktur om 3-4 veckor.. blööh, jag gillar inte nålar, jag kan sticka andra men gillar inte att bli stu...

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :) jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla gans...

Ovido - Quiz & Flashcards