Alla inlägg den 21 december 2014

Av emma - 21 december 2014 10:40

äntligen får jag spricka !!
i veckor har jag vetat men fått hållas tyst!

det börja med en fredag förra månaden, jag, jenni, challe & Stoffe skulle äta tacos här och kolla film.. vi började hålla på med tacosen och jag erbjuder jenni en drink och hon utbrister "NEJ" å jag bara WOOP hjälp okej.. haha..
när vi står å hackar å har oss utbrister jenni bara "jag & Stoffe ska ha barn".. jag & challe blev knäpp tysta.. jag kände hur mina ögon började fyllas å sen bara "wiiiie grattis !!!!"
de va så overkligt !!!
min bästavän även kusin & Stoffe som är som en bror, dom ska ha barn ?!? åååååh det var väntat men så mysigt !!
blev lika rörd förra helgen när dom berättade för släkten.. iiih <3

vaknade upp med ett sms idag och en fin bild att krabaten mår bra & väntas titta ut 7 juli.
vad gör man nu?
jo längtar ihjäl sig !!!

stort lycka till & grattis igen mina fina vänner <3

Skapa flashcards