Alla inlägg den 3 januari 2015

Av emma - 3 januari 2015 11:39

hellu :)

då har vi rullat in en del i januari nu då & gissa vem som snart fyller år? :D

hur var er nyår?
min var fin :)
vi var några som åt gott, drack gott & hade roligt !
blev kanske liiiite för mö dricka för min del men vafan, bara nyår en gång om året ;)
vi spelade ett spel, och jag fick "häll lite utav varje drink i ett glas och drick allt utan stopp".
mhm, öl, vin, vatten & grogg, men jag klarade det men de va inte min nya favvo drink iallafall :'[
vi kollade raketerna vid 12 slaget sen gick vi hem till jenni & Stoffe igen :)

i torsdags låg jag som en död sill, igår började jobbe helgen och går in på kväll 2/3 snart..

hoppas ni har fått en bra start på det nya året :)

ha det fint !

alla fick en varsin lapp som man skulle följa under middagen i 2 timmar. jag hade
i uppdrag att varje gång någon korkade upp ny dricka skulle jag säga " då var det dags igen!"
de va faktiskt svårt, för jag fick ju granska vissa ganska hårt.. haha.

Ovido - Quiz & Flashcards