Alla inlägg den 3 februari 2015

Av emma - 3 februari 2015 22:55

hejsan :)

jobbehelgen gick bra, i lördags tvingade nicolina ut mig, henny & linnea, så efter jobb -> förfest här, mot bankomaten, kommer emma på sin pin kod till kortet? nä, låna pengar sen vidare mot Harrys. på söndagen på jobbet var vi alla ganska döda..

i måndags var Eva & Hanna här, vi fikade och traggade! var jätte skoj :)

denna dag skulle jag göra sååååå mycket !!! städa här hemma, städa till sköldisarna & massa annat innan jag skulle lämna bilen på lagning.
men nä, jag badade sen körde jag till affären och YÄÄÄY jag klarade min kod till kortet.. sen stack jag till famo och käkade räkmacka, sen vidare till lindell, lämna bilen, petra plocka upp mig, fika & tragg oss henne, hämta bilen, ( nu är den lagad & Tony körde även och ombes den till mig) menmen! sen så ringer jenni, hon plockar upp mig, vi körde till donken, sen maxi och sen hem till henne & tragga.. nu ligger jag i sängen och har 20 sidor framför mig att läsa tills imon..

imon skola 9-12, möte 13-16 sen jobb 16-22.30

så godnatt.

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards