Alla inlägg den 8 februari 2015

Av emma - 8 februari 2015 20:37

hejsan :)

i lördags gick bilen mot Bromölla !!
jag & mamma började dagen med att ut och äta Kina mat, andra dagen för mig i rad... sen hem och börja måla ! vi krängde kladdkaka och målade kvällen lång & idag :)
har gått upp dom 5 kilona jag precis tappat...
mamma fick inspiration utav mig när jag hade målat min tv bänk, så vi satte igång och målade hennes tv bänk, skänk och tv bord, istället för massa olika färger i tv rummet är det nu vitt och en liten klick utav mörkbrunt ! jätte fint blev det tyckte jag :)

challe åkte till Linköping idag igen för operation imorgon bitti. nu håller vi tummarna att det blir bra denna gång :D !!!

nu ligger skolböckerna framför mig, är
redo att plugga.. men ush har ingen ork :0 till och med reklamen på tvn är rolig att titta på..
kämpa emma !!!!

seeeeya

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards